1.Ćma barowa 6/10 2.Śmiertelna wyliczanka 6/10 3.Sublokatorka 5/10 4.Wczoraj i dziś 5/10 5.W akcie desperacji 5/10 6.Pocałunek śmierci 4/10
Bardzo Wizualny. Niemal każdy jego hollywodzki film był udany, niektóre jak "Sublokatorka", a zwłaszcza "Pocałunek Śmierci" (z życiowym wcieleniem Cage'a), wręcz znakomite.
Dlaczego nie ma nic na temat najnowszego filmu reżysera, pokazywanego w Cannes i nominowanego do nagród?
To jest Jon Pinchot!!!
Dodawajcie posty kiedy natraficie na jakiś jego film w programie TV.
to Ćma barowa"...
Nie widziałam wiele, 'Sublokatorkę', 'Drugą prawdę', 'Ćmę barową', ale po tych filmach myślę, że zasługuje na więcej.