Łagodne (przeznaczone dla dzieci) seriale z DCAU, ciężko jest porównywać z mocnymi filami z DCUAOM. Lepiej obejrzyj sobie starsze DCUAOM. Są o wiele lepsze np. "Batman w cieniu Czerwonego Kaptura" ("Batman: Under the Red Hood"), "Liga Sprawiedliwych: Kryzys na dwóch Ziemiach" (" Justice League: Crisis on Two Earths"), "Liga Sprawiedliwych: Zagłada" ("Justice League: Doom")
Jedyne filmy z dc to Batman Beyond:Powrót Jokera (wersja ocenzurowana jest na dvd) albo Batman kontra Drakula.
Właśnie pierwsze filmy o Lidze były średniawe, przede wszystkim tako jakoś mało spójne i wymagały znajomości komiksów, a Zagłada to w ogóle strasznie naciągana i wyjęta z kontekstu. Od czasu Flashpoint Paradox te filmy o Lidze Sprawiedliwych układają się w jedną spójną całość, no i to jest fajne. Nie są jakieś wybitne, ale mają sporo akcji, miejscami brutalne są, także dość przyjemnie się ogląda.